Subject: 4-1/27-2 Sundvalduse taotlemine RIA sidele Viirna-Arbavere tee info küsimine
From: <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 11:55:54 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

 Tere.

Teie taotlus on Kadrina Vallavalitsuses menetletud ja tehtud on Kadrina 
Vallavalitsuse 12.07.2023 korraldus nr 158, mille edastasime volitatud 
esindajale nii nagu oli küsitud.

18.06.2024 tegin e-kirjaga päringu aadressile [email-masked], mille 
sisuks oli, et antud korralduse alusel ei ole sundvalduse ala andmeid 
esitatud kitsenduste kaardile ja palusin teostada vastavad toimingud nüüd 
juba PARI keskkonnas. Tagasisideks oli info et kiri edastati RIA-le ja 
projekteerijale.

09.06.2025 Maa- ja Ruumiamet palus Kadrina Vallavalitsust kontrollida 
kitsenduste kaardil puuduvatest sundvaldustest ja teavitada isikud, kelle 
kasuks on sundvaldus seatud. Isikul, kelle kasuks sundvaldus seati, tuleb 
edastada sundvalduse andmed piiratud asjaõiguste infosüsteemi (PARI, 
https://pari.kataster.ee/ ) kaudu maakatastrile.

Lähtudes eeltoodust palun infot andmete edastamisest maakatastrile.

Lugupidamisega

Siiri Püss

maakorraldusspetsialist                 +372 5377 0705

Kadrina Vallavalitsus                     <http://www.kadrina.ee> 
www.kadrina.ee

Tere

Palume juurelisatud avaldus registreerida ja menetleda

Otsuse palun saata e-postile [email-masked]

Lugupidamisega

Jelena Mets

volitatud esindaja

RIA

jurist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 502 0543

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

  <http://email.mg.kadrina.ee/o/eJxEzr1OLDEMQOGnSbobeRw7P0WK1YViW97AiT27EQyg7IjnR4KC-khH3-X4vH8sebE3OU2vpx3Xp4ZUSt68NipF1VvbMlUmzkz-3ir2nSSO3mmrpQ8ZOxkoIxBKpORnQ0CGtAEUZqagmOJIxgYJO0pyBMctvIqu-S7BzB_2eMjN_k1tLv7HUGpRyrFSVto5xdHTcATyiw2JycVnv9qa4gjW_Jmc7fLX_VfD7wAAAP__NWs_Kw>